درمان ديسك با آندوسكوپي

كلينيگ چند تخصصي درد پرديس

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

درمان ديسك با آندوسكوپي

۵ بازديد

درمان ديسك راه هاي متعددي دارد ، البته راهكار هاي درمان ديسك ، با گذر زمان و پيشرفت تكنولوژي به دست آمده است .

درمان ديسك با آندوسكوپي ، يكي ديگر از روش هاي درمان ديسك است كه رفته رفته با پيشرفت علم و تكنولوژي به آن دست يافته ايم . شايد برخي از افراد بر اين باور باشند كه براي درمان ديسك حتما مي بايست از عمل جراحي استفاده شود و …. .

در اين مقاله قصد داريم تا اطلاعاتي را در رابطه با درمان ديسك و يكي ديگر از راهكارهاي درمان ديسك يا همان درمان ديسك با آندوسكوپي اطلاعاتي را خدمتتان ارائه نماييم .

همانطور كه ميدانيد از كساني كه مبتلا به ديسك مي شوند و نسبت به درمان ديسك خود اقدام ميكنند ، تنها تعداد كمي از آنها درمان ديسك با جراحي تشخيص داده مي شود .

چرا كه درمان ديسكبا استفاده از روش هاي ديگري كه امروزه به آن ها دست يافته ايم ، مي توانيم به مراتب بهتر از درمان ديسكبا جراحي نسبت به درمان ديسك اقدام نماييم .حال در ادامه مقاله درمان ديسك قصد داريم تا اطلاعاتي را در زمينه درمان ديسك با آندوسكوپي خدمت شما عزيزان اعلام كنيم و به مزيت هاي درمان ديسك با آندوسكوپي اشاره اي داشته باشيم .

در روش درمان ديسك با آندوسكوپي نيازي به برش زياد محل براي جراحي نيست و تنها با جراحي و بريدن ۱ تا ۲ سانتي متر از محل فتق ديسك ، ميتوان نسبت به درمان ديسك اقدام نمود . در روش درمان ديسك با آندوسكوپي آسيب هاي جدي به مفصل ها وارد نمي سازد .

درمان ديسك با آندوسكوپي احتياجي به صرف زمان بسيار زياد و گذراندن زمان زياد در اتاق عمل ندارد ، در نتيجه درمان ديسك با آندوسكوپي ميتواند در مدت زمان كمتري انجام شود . بيماري كه نسبت به درمان ديسك خود اقدام ميكند ، پس از عمل درمان ديسك با آندوسكوپي ميتواند به منزل خود رفته و پس از ۳ تا ۷ هفته نسبت به فعاليت و كارهاي خود اقدام نمايد .

بنابرين درمان ديسك با آندوسكوپي محدوديت زيادي را نيز براي شما بوجود نمي آورد .

اوزون تراپي                درمان ديسك كمر بدون جراحي         درد شانه         

ازن درماني                  درد مچ دست                                    نوار عصب و عضله             

درمان ديسك                زانو درد                                          درمان آرتروز گردن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.